21 aug. 2013

Ceasar Milano- style!

Nu har jag introducerat Inlines med Timja. Igårkväll var första gången, då tillsammans med Pär som övervakare. Idag gav jag mig ut på egen hand med henne. Vi har en alldeles perfekt övningssträcka som löper utmed motorvägen. Cykel/gångbanan är mellan en hög bergsvägg och en hög betongmur som avskärmar oss från motorvägen. Det är en perfekt raksträcka och det är få människor som trafikerar den. Det är bara till och från jobbet-tider som den används. Här kan jag och Timja öva näst intill ostört och kommer det en cyklist så har man god tid på sig att förbereda sig. Cyklister i små doser är önskvärt eftersom jag har för mål att sedan åka med henne i Slottskogen... men det krävs lång, lång träning tills dess! Önska oss lycka till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar